ליצמן וגפני בפתיחת מטה יהדו"ת: "לא נשב בממשלה בראשות גנץ ולפיד"

    איתי גדסי 2 Comment on ליצמן וגפני בפתיחת מטה יהדו"ת: "לא נשב בממשלה בראשות גנץ ולפיד"

    מפלגת "יהדות התורה" פתחה את מטה הבחירות לכנסת בבני ברק | סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: "אנחנו לא נשב בממשלה בראשות גנץ" | ח"כ משה גפני תקף את חילולי השבת ואת ראש עיריית טבריה רון רובי: "עוד מעט לא נדע שאנחנו חיים במדינה יהודית" | ח"כ אשר: "גנץ בחר בלפיד האטום על אורלי לוי החברתית" | פרוש: "מתשי"א ועד היום לא שיננו את הדרך ולא את השם" | צפו

    ליצמן בפתיחת המטה היום צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) בבני ברק נפתח מטה מפלגת 'יהדות התורה' לבחירות לכנסת, במעמד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן יו"ר ועדת הכספים משה גפני ושאר חברי הכנסת והמועמדים לכנסת הבאה. סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני יישרו קו והצהירו כי ימליצו על ראש הממשלה בנימין נתניהו, להרכיב את הממשלה הבאה, והתחייבו לא נצטרף לממשלה עם לפיד.

    .

    עוד הצהירו ראשי יהדות התורה, אל מול המתקפה הארסית והקשה של ליברמן כנגד הציבור החרדי בניסיון לקושש מנדטים, הוחלט במפלגה, כי מעתה ועד הבחירות לא מתייחסים כלל לח"כ אביגדור ליברמן.

    .

    ח"כ משה גפני בנאומו מנה את ההישגים של יהדות התורה לכלל הציבור במדינה, כמו סל הבריאות והטבות המס ביישובים, "על זה תושתת קמפיין מערכת הבחירות", בהמשך דבריו תקף את רמיסת השבת במדינה ואת עניין הפרהסייא והתייחס לראש עיריית טבריה: "יושב איזה ראש עיר בטבריה, נבחר בגלל משהו אקראי, מפעיל תח"צ בשבת, אחת מ-4 ערים המקודשות. אנחנו נמצאים במתקפה שאנחנו עוד מעט לא נדע שאנחנו במדינה יהודית".

    סגן שר החינוך מאיר פרוש נאם בפתיחת המטה: "מתשי"א למפלגה שלנו יש את אותו שם – "יהדות התורה". לא שיננו לא את הדרך ולא את השם. אנחנו ממשיכים עם זה הלאה עם הקבוצה המיומנת ביותר שיש".

    עוד הוסיף סגן השר פרוש באירוע: "אנחנו צריכים לעשות את המקסימום של ההשתדלות בכדי למקסם את הקולות בציבור החרדי. כך שייצאו להצביע גם שכאלה שבד"כ לא יוצאים להצביע".

    .

    ח"כ יעקב אשר התייחס לגנץ במהלך נאומו: "התפלאתי שגנץ שקל לקחת את אורלי לוי ובסוף סירב לה. היא הייתה ח"כ חברתית שפעלה בכנסת. בסוף כצפוי בחר בלפיד שהיה שר אוצר אטום ובלי חמלה".

    ח"כ אורי מקלב הנאומו התייחס לחיבור בין גנץ ולפיד: "המשמעות של החיבור במפלגות הימין הוא הסדר מדיני בעוד חיזוק המפלגות החרדיות אקוטית, לא מבין את הפכפכות הזו שבין לילה יש מפלגה של עשרות מדהים מפלגה שנכשלה וירדה בגלל שנכשלה, מי שמצביע לגנץ מקבל את לפיד עם מספר מנדטים גבוהה, המשמעות היא לציבור החרדי גבוהה, אנחנו מכירים את ההכפשות, אנחנו מוכנים להסדר כזה שיתנו לנו רבע בלבד מהמיסים שהציבור החרדי משלם".

    עוד הוסיף מקלב: "אנחנו קוראים לכל הציבור שאולי לא נראה החרדי. תחזרו להצביע באחריות ליהדות התורה. מי שנמצא בכנסת יודע הליכוד מביא יוזמות נגד מסורת ישראל. מי שמצביע לליכוד מחזק אותם בזה. ההצבעה ליהדות התורה תרוויח שנים גם הצבעה לגוש הימין וגם שמירת הצביון היהודי של מדינת ישראל".

    מזכ"ל אגו"י הרב יוסף קופרברג שלח עקיצה שנונה ליו"ר ש"ס אריה דרעי על קמפיין הבחירות של ש"ס: "ביבי צריך אריה חזק? הקדוש ברוך צריך גימל חזקה".

    צפו:

    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חייבים איחוד!!!!!!!!! רק איחוד! יישר כח לליצמן וגפני ולכל השאר!!!!!!!!! רק איחוד!!!!!!!!!!!

    2. 1

      כל הכבוד רק חבלשבמקום ה9 הוצב מישהו מגור יש עוד חסידווית בעולם חוץ מגור כנ"ל לגבי יור מרכז אגו"י שהוא מגור חבל יש עוד אנשים בעולם